Telefonul Copilului înregistrează convorbirea?
Nu, Telefonul Copilului nu înregistrează nicio convorbire, astfel problema ta este ascultată numai de consilierul nostru.

Apelul meu este anonim la Telefonul Copilului? 
La Telefonul Copilului apelurile sunt anonime şi poţi discuta cu noi despre orice problemă care te preocupă. 
Dacă însă problema ta este gravă şi tu eşti de acord să ne oferi datele personale, noi vom anunţa imediat serviciile sociale care se vor deplasa în locul în care tu te afli. Depinde de tine dacă doreşti să ne spui cine eşti sau unde te afli.

Dacă nu sunt în siguranţă şi vreau ajutor?
La Telefonul Copilului te vom asculta şi te vom indruma pentru a depăşi situaţia în care te afli. Numai cu acordul tău un asistent social din cadrul Protecţiei Copilului va fi informat cu privire la situaţia ta. Dacă nu eşti hotărât, sau poate vrei sa te mai gândeşti, vei primi informaţii pentru a contacta serviciile sociale sau pentru a reveni la noi.

Cât costă apelul către Telefonul Copilului?
Apelurile sunt valabile si gratuite din reţelele Telekom România, iar accesul către 116 111 este oferit de luni până duminică, între orele 08.00 – 00.00. În rețeaua Telekom fixă, ne poţi suna fie de acasă, fie de la telefonul public chiar fără a introduce cartela. Dacă ești abonat Telekom mobil, ne poți suna de pe telefonul tău mobil.

Telefonul Copilului mă poate suna?
Telefonul Copilului nu te va suna niciodată. Apelul către Telefonul Copilului este gratuit, astfel încât ne poţi contacta ori de câte ori ai o problemă.

Pentru ce probleme pot apela Telefonul Copilului ?
Dacă eşti copil, la Telefonul Copilului poţi suna pentru orice, nicio problemă nu este prea mare sau prea mică pentru a o discuta cu noi.

Cine sună la Telefonul Copilului?
Toţi copiii din România sau copiii străini aflaţi pe teritoriul României pot apela Telefonul Copilului, în cazul în care nu le sunt respectate drepturile. De asemenea, şi părinţii, cadrele didactice, profesioniştii sau publicul larg pot semnala cazuri de încălcare a drepturilor copilului la 116 111.

Cine răspunde la Telefonul Copilului?
La Telefonul Copilului răspund personalul angajat şi voluntarii pregătiţi să asculte copiii, tinerii, părinţii, publicul larg. Echipa noastra este formată exclusiv din asistenți sociali și psihologi, pregătiți oricând să îți ofere ajutor specializat.

De ce nu poate răspunde Telefonul Copilului la toate apelurile?
În momentul în care sunt apeluri în curs, un mesaj te va anunţa şi rămâne la latitudinea ta dacă doreşti să aştepţi până se eliberează una dintre linii sau să revii cu un alt apel mai târziu.

Unde se află Telefonul Copilului?
Din orice parte a ţării ai suna, apelul tău va fi preluat de un consultant. Ori de câte ori ai o problemă este important să ne suni, fără a fi nevoit să te deplasezi la sediul nostru.

Telefonul Copilului îmi va spune ce trebuie să fac?
Telefonul Copilului te poate asculta şi ajuta pentru a depăşi situaţia în care te afli, însă niciodată nu îţi va spune ce TREBUIE să faci. Depinde de tine ce dorești să faci, însă noi te putem sfătui dacă este o decizie bună sau nu.

  ai și alte @
întrebări?